Advies nodig? Wij zijn vandaag vanaf 09:00bereikbaar
  • Maandag 9:00 - 21:00
  • Dinsdag 9:00 - 21:00
  • Woensdag 9:00 - 21:00
  • Donderdag 9:00 - 21:00
  • Vrijdag 9:00 - 21:00
  • Zaterdag 11:00 - 20:00
  • Zondag 11:00 - 20:00
CruiseReizen.nl maakt gebruik van functionele en analytische cookies om de website goed te laten functioneren. Daarnaast kunnen wij tracking cookies van derden plaatsen. Door verder gebruik te maken van onze website, geeft u toestemming om tracking cookies te plaatsen, meer informatie of instellen.

Gefeliciteerd

Je bent nu ingeschreven op onze nieuwsbrief en je ontvangt nu onze exclusieve aanbiedingen!

Wij sturen de kortingsvoucher naar je toe. Geef deze code door aan je Cruise Specialist voor het boeken van je cruise. De voucher/korting is niet toepasbaar na het overmaken van de totaal/aanbetaling. Deze voucher is 60 dagen geldig na uitgifte. Een voucher per boeking. Niet combineerbaar met andere acties/aanbiedingen.

50,- korting

De beste cruise deals ontvangen?

Schrijf je in op de nieuwsbrief en ontvang een kortingsvoucher t.w.v. €50,-

Veelgestelde vragen omtrent het Coronavirus - CruiseReizen.nl

De afgelopen jaren hebben wij tienduizenden reizigers blij mogen maken met een geweldige cruise vakantie. Wij zijn bijzonder trots dat wij deze reizen mogen verzorgen, mooie herinneringen zijn gecreëerd en zullen nooit vergeten worden. Helaas zullen wij de huidige situatie ook nooit vergeten. Het coronavirus heeft enorme impact op ons allemaal. Niet alleen in uw privéleven, maar ook op de door u geboekte vakantie.

Op dit moment werken onze collega’s zeven dagen per week om de reizigers op verschillende bestemmingen zo goed mogelijk te ondersteunen, de vele noodzakelijke wijzigingen in de reisschema’s te verwerken en een goede terugreis te regelen. De situatie verandert meerdere malen per dag door keuzes van lokale autoriteiten, rederijen, luchtvaartmaatschappijen, hotels, etc. Omdat wij veel email berichten en telefoongesprekken ontvangen en u zo goed mogelijk willen informeren over uw geboekte of nog te boeken reis, zullen wij hier zoveel mogelijk vragen beantwoorden.

Coronavirus

  • Wat als het reisadvies naar “rood” wijzigt tijdens mijn reis?
  • Waar kan ik meer informatie vinden over de veiligheid van diverse bestemmingen?
  • Zal mijn cruise alleen maar uit zeedagen bestaan?
  • Ik wil graag een cruise vakantie boeken, welke adviezen dien ik te volgen?
  • Wat is het calamiteitenfonds en welke dekking geeft dit?
  • Kan de rederij een routewijziging uitvoeren?
  • Wat is het SGR fonds en welke dekking geeft dit?
  • Welke verzekeringen adviseren jullie mij af te nemen?
  • Ik heb geen annuleringsverzekering, kan ik toch geld terug krijgen?
  • Mijn cruise vertrekt over 30 dagen of later, welke keuzes heb ik?
  • Mijn cruise vertrekt binnen 30 dagen, waar dien ik rekening mee te houden?
  • Wat zijn de gevolgen van een (negatief) “rood” reisadvies?
  • Wat zijn de gevolgen van een “geel of oranje” reisadvies?
  • Welke reisadviezen bestaan er en wat zijn de gevolgen voor mijn reis?
  • Wat zijn de maatregelen van de rederijen om het coronavirus aan boord van de schepen tegen te gaan?
  • Dien ik mijn reis nog te betalen?
  • Ik wil geen voucher. Ik wil geld terug. Wat zijn de mogelijkheden?
  • Hoe lang blijft de voucher geldig?
  • Wanneer ontvang ik de voucher?
  • Wat is de waarde van deze voucher?
  • Wat is een Corona voucher?
  • Kan ik mijn reis omboeken?
  • Kan ik mijn geboekte reis annuleren?
  • Wat als mijn reis nog niet geannuleerd is, maar ik mij wel zorgen maak?
  • Wat als mijn reis geannuleerd is door de rederij?
  • Mijn reis staat gepland voor vertrek in juli of later dit jaar, gaat deze door?
  • Mijn reis staat gepland voor vertrek in juni, gaat deze door?
  • Mijn reis staat gepland voor vertrek in april 2020, gaat deze door?
  • Mijn reis staat gepland voor vertrek in mei, gaat deze door?
  • Welke cruises zijn er geannuleerd?
  • Waar kan ik de status van mijn reis zien?