Advies nodig? Wij zijn vandaag vanaf 09:00bereikbaar
  • Maandag 9:00 - 21:00
  • Dinsdag 9:00 - 21:00
  • Woensdag 9:00 - 21:00
  • Donderdag 9:00 - 21:00
  • Vrijdag 9:00 - 21:00
  • Zaterdag 11:00 - 18:00
  • Zondag 11:00 - 18:00
 
CruiseReizen.nl maakt gebruik van functionele en analytische cookies om de website goed te laten functioneren. Daarnaast kunnen wij tracking cookies van derden plaatsen. Door verder gebruik te maken van onze website, geeft u toestemming om tracking cookies te plaatsen, meer informatie of instellen.

Gefeliciteerd

Je bent nu ingeschreven op onze nieuwsbrief en je ontvangt nu onze exclusieve aanbiedingen!

Wij sturen de kortingsvoucher naar je toe. Geef deze code door aan je Cruise Specialist voor het boeken van je cruise. De voucher/korting is niet toepasbaar na het overmaken van de totaal/aanbetaling. Deze voucher is 60 dagen geldig na uitgifte. Een voucher per boeking. Niet combineerbaar met andere acties/aanbiedingen.

€50 korting

De beste cruise deals ontvangen?

Schrijf je in op de nieuwsbrief en ontvang een kortingsvoucher t.w.v. €50,-

Omboeken Thomas Cook/Neckermann boeking

Wilt u alsnog op vakantie en denkt u aan een cruise?

Is uw reis geannuleerd wegens financieel onvermogen van Thomas Cook NL/Neckermann.nl en wilt u de reis bij ons omboeken?
Dit kan! We leggen graag uit hoe dit in zijn werking gaat.

Wat zal CruiseReizen.nl voor u doen?

  • U kunt uw uitgegeven reissom bij Neckermann bij ons gebruiken als reistegoed.
  • Wij zullen dit reistegoed aan u voorschieten 
  • De reissom van de geannuleerde reis bij Neckermann, zullen wij voor u indienen bij de SGR
  • U adviseren over een perfect passende cruisevakantie en dit voor u tot in de puntjes verzorgd :-)
  • Wij rekening hier geen extra wijzigingskosten voor

Waar dient u rekening mee te houden?

  • U heeft een reis geboekt bij Neckermann.nl (niet Expedia) die door het financieel onvermogen van Thomas Cook NL/Neckermann is geannuleerd
  • U betaalt aan ons alleen de (eventueel gemaakte) meerprijs van uw nieuwe reis 
  • Om de boeking door te kunnen zetten hebben wij alle bewijsstukken van uw Neckermann boeking nodig (boekingsbevestiging, bewijs van betaling) hiermee bepalen wij tevens het reistegoed.
  • U dient een formulier te ondertekenen, waarin u afstand doet van de claim aan de SGR (dit volgen wij namelijk voor u op in overleg met SGR)


Het belangrijkste is natuurlijk dat u met een fijn gevoel op reis kunt gaan en daar zijn wij met het gehele team hard mee bezig.
Op deze manier wil CruiseReizen.nl er voor zorgen dat u uw droomvakantie alsnog waar kunt maken!

Ja, ik wil hulp bij het omboeken


Heeft u vragen betreft het omboeken van uw vakantie? Bel ons via: 010-7200500.
Wij zijn maandag t/m vrijdag van 9:00u - 21:00u en zaterdag en zondag van 11:00u - 20:00u voor u geopend.
Iets minder dringend, maar wel vragen over deze omboeking? Dan kunt u ons het beste even mailen via: klantenservice@cruisereizen.nl

Wat zijn de overige voorwaarden?
Wij kunnen helaas geen omboekingen doen van reizigers die een vakantie hebben geboekt buiten Nederland en dus niet via Neckermann.nl.
U kunt alleen een reis omboeken met een geldige annulering vanuit Thomas Cook NL/Neckermann wegens financieel onvermogen.
Uw annuleringsclaim kunnen wij alleen indienen wanneer u afstand doet van uw eigen claim en bij aandragen van bewijsstukken van uw Neckermann boeking. Boekingen via Expedia kunnen niet via ons worden omgeboekt.


Veelgestelde vragen over omboeken Neckermann vakantie (faillissement)

Gaat mijn vakantie geboekt via Neckermann.nl nog steeds door?
Nee, uw vakantie is definitief geannuleerd wegens het financiële onvermogen van Thomas Cook NL. 

Gaat mijn stedentrip geboekt via Expedia nog steeds door?
Expedia en Neckermann hebben altijd samengewerkt voor het stedentrip aanbod. Indien u de reis heeft geboekt via Expedia, dan zal uw reis gewoon door gaan.
Wij adviseren u om contact op te nemen met Expedia.

Ik kan het uitgegeven bedrag niet nogmaals voorschieten, hoe zit dat nu?
Het uitgegeven bedrag bij Neckermann.nl kunt u gebruiken als een soort reistegoed, dit reistegoed kunt u gebruiken bij uw boeking bij CruiseReizen.nl.
Uw boekingsbevestiging bij Neckermann dient als bewijs van uw reistegoed.
Wij zullen er voor zorgen dat de claim van het uitgegeven bedrag wordt verhaald bij de SGR.

Kan ik ook een vakantie boeken met een hogere reissom, dan mijn eerder geboekte reis op Neckermann.nl?
Ja, dit is mogelijk! Indien er meer kosten worden gemaakt dan de reissom bij Neckermann.nl dan betaalt u alleen restantbedrag.

Krijg ik geld terug als ik bij CruiseReizen.nl een vakantie boek met een lagere reissom?
Nee, helaas kunnen wij geen geld teruggeven op de reissom. Met het ondertekenen van het schadeformulier van de SGR geeft u CruiseReizen.nl toestemming om een nieuwe reis te boeken, ter waarde van het bedrag waarop u recht zou hebben op basis van de SGR garantie regeling. Mocht de reissom lager uitvallen, dan het door u betaalde bedrag bij Neckermann, dan zal het resterende reistegoed komen te vervallen of worden meegenomen bij een volgende boeking bij CruiseReizen.nl.

Kan ik mijn nieuw geboekte vakantie nog annuleren en mijn geld terug krijgen?
Nee, omdat deze reissom valt onder de SGR garantie dient dit als geboden alternatief. Bij annulering van de reis, zult u geen geld terug krijgen.

Moet mijn nieuwe boeking overeenkomen met mijn oude reis?
U krijgt de mogelijkheid om een volledig nieuwe vakantie uit te zoeken. Dit betekent dat de vertrekperiode, reisduur etc. naar eigen wens kan worden ingevuld bij CruiseReizen.nl!

De beste cruise deals ontvangen?

Schrijf je in & ontvang een € 50,- kortingsvoucher!


42.179 mensen gingen je al voor!