Advies nodig? Wij zijn vandaag vanaf 09:00bereikbaar
  • Maandag 9:00 - 21:00
  • Dinsdag 9:00 - 21:00
  • Woensdag 9:00 - 21:00
  • Donderdag 9:00 - 21:00
  • Vrijdag 9:00 - 21:00
  • Zaterdag 11:00 - 18:00
  • Zondag 11:00 - 18:00
 
CruiseReizen.nl maakt gebruik van functionele en analytische cookies om de website goed te laten functioneren. Daarnaast kunnen wij tracking cookies van derden plaatsen. Door verder gebruik te maken van onze website, geeft u toestemming om tracking cookies te plaatsen, meer informatie of instellen.

Gefeliciteerd

Je bent nu ingeschreven op onze nieuwsbrief en je ontvangt nu onze exclusieve aanbiedingen!

Wij sturen de kortingsvoucher naar je toe. Geef deze code door aan je Cruise Specialist voor het boeken van je cruise. De voucher/korting is niet toepasbaar na het overmaken van de totaal/aanbetaling. Deze voucher is 60 dagen geldig na uitgifte. Een voucher per boeking. Niet combineerbaar met andere acties/aanbiedingen.

€50 korting

De beste cruise deals ontvangen?

Schrijf je in op de nieuwsbrief en ontvang een kortingsvoucher t.w.v. €50,-

Meer dan 3 miljoen Facebook fans voor MSC Cruises


MSC Cruises mag terecht trots zijn op de nieuwe mijlpaal die ze dit weekend hebben bereikt. De maatschappij liet namelijk weten een klein feestje te houden omdat het Facebook account van MSC Cruises de kaap van de 3 miljoen fans heeft overschreden. Hiermee is de rederij de cruisemaatschappij met de meeste Facebookvolgers ter wereld. Wat het verhaal nog opmerkelijker en unieker maakt, is het feit dat MSC Cruises pas drie jaar geleden met hun Facebook account startte. Dit betekent dat ze er elk jaar maar liefst 1 miljoen fans bijkregen. Naast het populaire MSC Cruises Facebook account richt de rederij ook haar pijlen op andere sociale media en beschikken ze ook over een Youtube profiel, een Instagram account en een Twitter account. Facebook blijkt echter met voorsprong het populairste sociale media platform voor fans van MSC Cruises.

Zelf ook fan van MSC Cruises worden? Dat kan door deze link te bezoeken:

https://www.facebook.com/MSC.Cruises.Belgium

Het geluk van MSC Cruises Social Media Manager David Arcifa kon alvast niet op. Hij vertelde aangenaam verrast te zijn door het feit dat ze op dergelijk korte termijn zoveel mensen hebben kunnen bereiken. Er is dan ook van een uitgewerkte strategie gebruik gemaakt om MSC Cruises binnen de sociale media een boost te geven. Het komt er volgens Arcifa nu op aan om deze koppositie te behouden en nog meer mensen fan van de rederij te maken. Het is immers de bedoeling van MSC Cruises om de impact van sociale media nog verder uit te breiden en zo hun fans van dag tot dag over alle nieuwtjes van de rederij op de hoogte te houden.

Zoals al aangegeven beperkt MSC Cruises zich ook niet tot Facebook en werd vorig jaar bijvoorbeeld ook een account op YouTube aangemaakt. Op YouTube kunnen fans inspirerende video’s van cruises, nieuwtjes en andere zaken bekijken. Met meer dan 6 miljoen views bekleedt de rederij ook binnen deze vorm van sociale media een koppositie. Naast Facebook en YouTube, is er ook nog de MSC Cruise Instagram account met hashtag #MedWayofLife en het Twitter account van de rederij.

MSC Cruises moet wel op haar hoede blijven want cruisemaatschappij Carnival Cruise Lines volgt MSC Cruises met meer dan 2,9 miljoen fans op de voet.

De beste en goedkoopste MSC Cruises boek je hier.

Andere leuke blogs

Alles over drankenpakketten tijdens het cruisen

Geplaatst op: 15-03-2024

Lees dit artikel

De 8 meest gestelde vragen over cruisevakanties

Geplaatst op: 15-02-2024

Lees dit artikel