Advies nodig? Wij zijn vandaag vanaf 09:00bereikbaar
  • Maandag 9:00 - 21:00
  • Dinsdag 9:00 - 21:00
  • Woensdag 9:00 - 21:00
  • Donderdag 9:00 - 21:00
  • Vrijdag 9:00 - 21:00
  • Zaterdag 11:00 - 18:00
  • Zondag 11:00 - 18:00
 
CruiseReizen.nl maakt gebruik van functionele en analytische cookies om de website goed te laten functioneren. Daarnaast kunnen wij tracking cookies van derden plaatsen. Door verder gebruik te maken van onze website, geeft u toestemming om tracking cookies te plaatsen, meer informatie of instellen.

Gefeliciteerd

Je bent nu ingeschreven op onze nieuwsbrief en je ontvangt nu onze exclusieve aanbiedingen!

Wij sturen de kortingsvoucher naar je toe. Geef deze code door aan je Cruise Specialist voor het boeken van je cruise. De voucher/korting is niet toepasbaar na het overmaken van de totaal/aanbetaling. Deze voucher is 60 dagen geldig na uitgifte. Een voucher per boeking. Niet combineerbaar met andere acties/aanbiedingen.

€50 korting

De beste cruise deals ontvangen?

Schrijf je in op de nieuwsbrief en ontvang een kortingsvoucher t.w.v. €50,-

Azamara Club Cruises verandert Loyalty Club Members-beleid


Azamara Club Cruises zal binnenkort het beleid met betrekking tot haar loyalty club members aanpassen waarbij zowel nieuwe voordelen aan het beleid zullen toegevoegd worden als bestaande voordelen zullen verwijderd worden.

De nieuwe voordelen voor de zogenaamde ‘Le Club Voyage’-leden zijn: beschikbaarheid over een concierge aan land, bijkomende gratis overnachtingen, gratis huttenupgrades, speciale aanbiedingen en voorrang bij de check-in. Daarnaast besliste Azamara ook om een aantal andere onderdelen van het pakket te stoppen. Zo zullen trouwe Azamara cruisepassagiers niet langer sprankelende wijn bij hun aankomst krijgen, stopt men ook met cadeautjes voor het kiezen van een hogere klasse hut, komt er een einde aan de gratis wasdienst en vervallen ook de wijnproefevenementen en het gratis Internet.

De veranderingen aan het Azmara Le Club Voyage-beleid treden vanaf 1 januari 2015 in werking.

Azamara zelf gelooft dat ze gemengde reacties op het veranderende beleid zullen krijgen. Ze benadrukken dat het geen eenvoudige beslissing was, maar ze zijn er wel van overtuigd dat het op lange termijn de beste oplossing voor zowel het merk als voor de cruisepassagiers zal zijn. Bovendien kan men door het verzamelen van punten nu gratis nachten in plaats van gratis Internet of gratis droogkuisdiensten krijgen.

Andere leuke blogs

Alles over drankenpakketten tijdens het cruisen

Geplaatst op: 15-03-2024

Lees dit artikel

De 8 meest gestelde vragen over cruisevakanties

Geplaatst op: 15-02-2024

Lees dit artikel